Als er 1 schaap onder de boom gaat liggen....

19 juli 2022 - Thirsk, Verenigd Koninkrijk

Net als in heel Europa was het ook hier WARM! Heel erg WARM🙈 Maar, natuurlijk wilden we ondanks de warmte toch wel iets van North York Moors NP zien! Tot grote blijdschap van Guido (die eerder die dag al twee keer door zijn bed zakte en wel een oppepper kon gebruiken🤩) werd de geplande wandeltrip daarom gewijzigd in een road trip😁🚗 Met alle ramen open, veel waterflessen on board en Raffie met flapperende oren in het midden, gingen we van start. Vond Guido in de meivakantie al dat wij soms op "fietspaden" reden met de auto, nou in Engeland kan je daar makkelijk een hele ochtend mee vullen en zijn die fietspaden nog tweebaans ook😆 denk daar een stijgings- of dalingspercentage van 25% bij, een verkeersbord met "try your brakes" en je Efteling ervaring is meer dan compleet😂

En prachtig! Dat ook! Want we werden onderweg getrakteerd op veel heeeeele mooie uitzichten, de prachtige de ruïnes van een oude abdij, broccoli-look-a-like bomen (Sesamstraat eat your heart out😂), kneuterige dorpjes, met vlaggetjes, telefooncellen, gepofte aardappel voor Ellen, keurige Britse dames met de daily express onder hun arm en, met enige regelmaat,.......schapen! Met z'n allen, lekker dicht bij elkaar, onder diezelfde boom, want, als er 1 schaap onder de boom gaat liggen.....😁🐑

We hebben het naar ons zin gehad op deze camping waar je (lees: Babet) in bad kan "if you fancy a bath" (bedenk hierbij de trotse big smile van de camping eigenaresse)

Tegelijkertijd kijken we ook enorm uit naar de 11 graden Celsius die we er vandaag af gaan rijden naar Schotland🥵