Toch nog een toevoeging🤩

12 augustus 2022 - Bury Saint Edmunds, Verenigd Koninkrijk

Want onze belevenissen op de allerlaatste reisdag willen we jullie toch niet onthouden🙈

De ochtend begon heel mooi, in de schaduw, een lekkere dubbele latte, een leuke hond chillend in het gras..... Tot er vanuit het niets een meneer met een andere hond over het paadje vlak langs ons hutje verscheen. Onze altijd stoere waakhond, stoof op om dit grote gevaar te lijf te gaan. Ellen zag iets minder gevaar dan Raffie en wilde hem vastgrijpen. Maar voor ze het wist sleurde Raffie haar mee en vloog ze langs de twee stoelen, over een tafeltje en lag ze met een verzwikte enkel in het gras 😱

Geert nam de taken van Ellen moeiteloos over en liep zwaar geconcentreerd met het eierpannetje ons hutje uit. BAM!! Hij stootte net zo geconcentreerd zijn hoofd tegen de rand van het hutje want oh ja, hij pastte niet rechtop door de deur😂

Enigszins belemmerd in het bewegen, pakten we toch alles weer in en vertrokken we om 12 uur vanaf de camping.

Een paar seconden na het wegrijden, hoorden we een raar geluid. Opeens herinnerde Geert zich dat hij kort daarvoor zijn telefoon op het dak van de auto had gelegd 😵 Gelukkig blijken die telefoons uit de prehistorie best robuust en deed hij het nog prima 😂

We reden snel door! Zo snel dat Geert de afslag mistte en we weer moesten omkeren 🤪

Eenmaal onderweg bleek de route die zo'n 4 uur zou moeten duren, vandaag een stuk langer was😑 we vertrokken om 12:00 uur en waren uiteindelijk om 20:30 uur bij de boot......😫

Dolblij wilden we zo snel mogelijk inchecken. Maar hee, daar stonden twee gele hesjes die heel graag onze dakkoffer en aanhanger wilden controleren op wapens. Waarschijnlijk zagen we er wat agressief uit na deze reisdag😅 Het onderzoek was vergaand want op de vraag zitten er wapens in de aanhanger hoefde Geert alleen "no" te zeggen en de dakkoffer werd met een megatandartsspiegel gecontroleerd. Gelukkig viel Babet haar pantertrui niet onder de wapenwet😝 en we kregen een compliment over de ruimte in onze aanhanger.......

Je zou kunnen spreken van een topdag 🤣

Dus dat doen we dan ook maar😜 Inmiddels ingecheckt op de boot hebben we allemaal ons stapelbedje weten te vinden.

Hopelijk duren de geplande drie kwartier van morgenochtend ook echt drie kwartier.....🤞

En dit was m dan echt!! Ons laatste blog van deze trip😘